Opis:
Expect more. Connect more. Dołącz do Diebold Nixdorf i rozpocznij karierę w firmie technologicznej, która zmienia sposób płatności na świecie. Jesteśmy z Tobą, gdy zamawiasz cheesburgera. Jesteśmy z Tobą, gdy robisz zakupy. Jesteśmy z Tobą, gdy wypłacasz pieniądze. Jesteśmy z Tobą, gdy tankujesz auto. Naszym celem jest dostarczać rozwiązania, które ułatwią Twoje codzienne życie. Firma Diebold Nixdorf to światowy leader w produkcji bankomatów, kas samoobslugowych i sytemów POS. Nasze technologie wdrażane są w największych sieciach sklepów, styczność z naszymi produktami mają codziennie miliony osób. W tym również Ty. Mieścimy się w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina, ale dla osób mieszkających w innych częściach Polski oferujemy możliwość pracy zdalnej. Zadania: · Techniczne wsparcie klientów dotyczące obsługi dedykowanego sprzętu i oprogramowania dostarczanego przez Diebold Nixdorf, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji · Współpraca ze starszymi specjalistami - dostarczanie szczegółowych informacji o podjętych działaniach, wspólne rozwiązywanie problemów · Aktualizacja systemu (rejestracja informacji dot. połączeń, podjętych działań i zaproponowanych rozwiązań) Aplikuj pod linkiem: https://eeug.fa.us6.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX/job/6794/?utm_medium=jobshare