Wróć
Fundacja Instytut Badań i Rozwoju Lokalnego
Specjalista/-ka ds. social media i komunikacji
Praca zdalna
Opis
Jesteśmy zainteresowani osobą, która chciałaby związać się z nami w dłuższej perspektywie czasowej, nastawionej na rozwój swoich zainteresowań w obszarze social mediów, ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn oraz komunikacji zewnętrznej z interesariuszami Fundacji.
Zadania:
1. Tworzenie i publikowanie treści na LinkedInie.
2. Budowanie i wzmacnianie zaangażowania interesariuszy Fundacji.
3. Ścisła współpraca z Zespołem ds. współpracy z biznesem/SDGs.
4. Wsparcie przy tworzeniu i realizacji strategii marketingowej.
Wymagania
1. Zainteresowanie social media i chęć rozwoju w tym obszarze.
2. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.
3. Znajomość trendów oraz nowości w mediach społecznościowych.
4. Gotowość do pracy on-line.
5. Znajomość narzędzi: Trello, pakietu Google Drive, ZOOM, Canva PRO.
6. Zaangażowanie i pozytywne nastawienie.
Okres trwania
Stała - minimum 6 m-cy (preferowane 12 m-cy). Rozpoczęcie styczeń/luty 2021 r.
Co oferuje firma
1. Umowa o wolontariat.
2. Udział w projektach Fundacji.
3. Udział w szkoleniach.
4. Możliwość realizacji własnych projektów zgodnych z kierunkiem rozwoju Fundacji.
5. Możliwość pisania własnych publikacji w zakresie tematycznym działalności Fundacji.
6. Poznanie specyfiki funkcjonowania trzeciego sektora.
Zgłoszenie zawierające CV i odpowiedź na pytanie: Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zaangażować się w pracę na rzecz naszej Fundacji? - należy przesłać na adres e-mail: damian.dudala@fibirl.org.pl do 15 lutego 2021 r.
Lokalizacja
Zdalnie
Typ organizacji
Stowarzyszenie/NGO
Kontakt
Damian Wojciech Dudała, damian.dudala@fibirl.org.pl
Strona