Wróć
FarmaProm
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta
Opis
Szczegółowy opis pracy -Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer -Weryfikacja bazy danych -Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia -Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów -Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta -Praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/10:00-18:00
Wymagania
-Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok (mailowej i telefonicznej obsłudze klienta) -Wykształcenia wyższego – mile widziane techniczne lub przedmioty ścisłe -Umiejętności poruszania się po systemie Windows Biegłej znajomości pakietu MS Office (szczególne Excel) -Dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu
Okres trwania
Umowa o pracę na czas określony
Co oferuje firma
-Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej -Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy -Współpracę z dużymi producentami branży farmaceutycznej i nie tylko -Intensywne szkolenie przygotowujące do stanowiska i opieka mentora -Poszerzenie wiedzy w zakresie nowych technologii -Pracę w modelu hybrydowym na czas pandemii
Lokalizacja
Praca w modelu hybrydowym
Typ organizacji
IT
Kontakt
biuro@farmaprom.pl 667 380 000
Strona