Wróć
Armatis
Specjalista ds. obsługi klientów w j. francuskim
Opis
Do Twoich zadań na stanowisku należeć będzie: - mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta w języku francuskim - obsługa chatów w kontakcie z klientami - wspieranie klientów w korzystaniu z systemu rezerwacji - udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów
Wymagania
Co będzie potrzebne do pracy? - dobra znajomość języka francuskiego (B2 w mowie oraz w piśmie) - podstawowa znajomość języka angielskiego - dobra znajomość języka polskiego (B2) - umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym - dyspozycyjność od min 120 godzin/msc - zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Okres trwania
Stała od 1.02.2021
Co oferuje firma
- Gwarantowaną stawkę godzinową + bonusy - umowę zlecenie, dającą możliwość elastycznego dopasowania godzin - 10 dni szkolenia przygotowującego do pracy, za które Ci zapłacimy - wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności - możliwośćudziału w konkursach na wyższe stanowiska - za polecenie znajomego do pracy możesz otrzymać do 1500 zł! - możliwość skorzystania z karty Multisport - nowe międzynarodowe znajomości i pracę w fantastycznej atmosferze
Lokalizacja
Kraków
Typ organizacji
Spółka z o. o.
Kontakt
magdalena.urbanowicz@armatis-lc.com
Strona